{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
K A M P A N Y A L A R +
Menü

Teslimat Koşulları

Sipariş ve Teslimat

Siparişim ne zaman teslim edilir? Nasıl Takip Ederim ?

Siparişlerinizin durumunu ve kargo takip numarasını Sportive.com.tr’ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim” sekmesinden takip edebilirsiniz. Eğer üyeliksiz alışveriş yaptıysanız. Sipariş Takibi linkinden siparişi veririken kullandığınız e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı (mail adresinize önceden gönderilmiştir) yazarak sorgulayabilirsiniz. Alışveriş sepetinizde birden fazla ürün bulunuyorsa, siparişteki ürünler farklı mağazalarımızdan temin ediliyor olabiliceğinden, siparişiniz size birden fazla kargo ile ulaşabilecektir. Sipariş Durum Bilgilendirmeleri Siparişinizin durumu; ‘’Ödeme İnceleniyor’’ ise sipariş kaydınız alınmıştır. Ödemenizin bankanız tarafından onaylanması beklenmektedir. Bu süreç yaklaşık 45 dk. alabilmektedir. Ödemenizin onaylanmasının ardından siparişiniz işleme alınacaktır. ‘’Ödeme Onaylandı’’ ise siparişinizin ödemesi onaylanmıştır. Ürünlerinizin, en kısa sürede tedarik edilerek kargoya verileceği anlamına gelir. Siparişleriniz 48 Saat (2 İş Günü) içerisinde kargo verilecektir. ‘’Hazırlanıyor’’ ise siparişinizdeki ürünlerin tedarik süreci başlamıştır. Ürünleriniz en kısa sürede tedarik edilerek kargoya verilir. Siparişleriniz 48 Saat (2 İş Günü) içerisinde kargo verilecektir. ‘’Kargoya verilmek üzere hazır-Hazırlandı’’ ise siparişinizin faturası oluşturulmuş, ürünleriniz paketlenmiş ve kargoya verilmek üzere hazırdır. ‘’Kargoya Verildi’’ ise sipariş aşamasında tercih ettiğiniz kargo firmasına teslim edilmiştir. ‘’Teslim Edildi’’ ise siparişiniz alıcı olarak ilettiğiniz kişiye teslim edilmiştir. Siparişinizin durumu ile ilgili ayrıntılar e-posta hesabınıza ve cep telefonunuza sms ile gönderilecektir.

Siparişimi iptal etmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Siparişinizi Hesabım>Siparişlerim bölümünden kargolanmak üzere hazırlanmaya başlanmadıysa (faturanız kesildi ise) veya kargoya verilmedi ise iptalini gerçekleştirebilirsiniz. Sipariş işleme alındıktan sonra gerçekleştirecek sipariş iptaliniz için, destek formunu doldurarak yada 0850 222 09 49 nolu numaradan çağrı merkezimizi arayarak iptal edebilirsiniz.

Sipariş Yanlış/Hasarlı/Kırık/Deforme geldi ne yapmalıyım?

Bu tür bir durumla karşılaştığınızda öncelikle sipariş paketinizin açılmamış olduğundan emin olun. Paketin yırtık, hasarlı ya da açılmış olması durumunda ilgili kargo firmasına tutanak tutturmanız gerekmektedir. Eğer pakette herhangi bir hasar yoksa Sportive.com.tr’ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim” sekmesine tıklayarak ilgili siparişinize ait iade kodunu oluşturarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz. Başka bir işlem yapmanıza gerek yoktur.

Anlaşmalı kargo/teslimat şirketiniz hangileridir?

Mng Kargo anlaşmalı kargo şirketimizdir.

Siparişim başkasına teslim edilebilir mi ?

Alıcının adreste olmaması durumunda, bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra kargo görevlisi tarafından teslimat yapılabilir.

Kargo firması beni adresimde bulamazsa/kapıyı duymadıysam bırakıp gittilerse ne olur?

Kargo firması, çeşitli nedenlerden dolayı adresinize teslimat yapamadığı durumlarda kargonuzu şubeden teslim almanızı talep edebilmektedir. Konuyla ilgili olarak kargo firmasından bilgi alabilirsiniz. Şubeden de teslim alamazsanız kargonuz tarafımıza iade gelir ve iade süreciniz başlar. Ürünleri yeniden isterseniz yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.

Sipariş teslim adresini değiştirebilir miyim ?

Siparişiniz ‘'Hazırlanıyor’’ durumunda ise teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Adres değişikliği talebinizi 0850 222 09 49 nolu Çağrı Merkezimize iletmeniz gerekmektedir. Sipariş durumu ‘’Hazırlandı-Kargoya verilmek üzere hazır’’ veya ‘’Kargoya verildi’’ olan siparişlerde adres değişikliği yapılamamaktadır.

Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz?

Sportive.com.tr üzerinden şimdilik yurt dışına teslimat yapılmamaktadır.

Kargoya teslim edilen siparişimin durumunu nasıl görebilirim ?

Siparişlerinizin tüm aşamasını “Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra ise, size e-posta ve sms yoluyla gönderilecek olan kargo takip numarasıyla kargonuzun nerede olduğunu kargo firmasının web sitesi üzerinden online olarak takip edebilirsiniz. Eğer üyeliksiz alışveriş yaptıysanız. Sipariş Takibi linkinden siparişi veririken kullandığınız e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı (mail adresinize önceden gönderilmiştir) yazarak sorgulayabilirsiniz.

Aldığım ürün hangi saatler arasında teslim edilecek?

Siparişiniz kargo tarafından resmi tatiller hariç iş günlerinde 09:00 – 18:00 saatleri arasında teslim edilmektedir. Kargolar tarafından hafta sonu teslimat yapılmamaktadır

Ürün fiyatlarına KDV dahil midir?

Her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Siparişimi hediye paketi yapıp not ekleyebilir miyim ?

Siparişleriniz için hediye paketi ve not uygulamamız maalesef bulunmamaktadır.

Ürün Favorilerinize Eklendi

Ürün favoriler listenize eklendi, Favorilerim menüsünden görüntüleyebilirsiniz.